دانستن زبان فرانسوی نقطه شروع برای موفقیت در پیدا کردن رشته تحصیلی، بورس های تحصیلی و آمادگی برای اقامت در فرانسه است.

چند دلیل برای یادگیری زبان فرانسوی

تکلم به زبان فرانسوی امتیاز خوبی برای موفقیت تحصیلی در فرانسه است حتی اگر برای ادامه تحصیلات عالی در این کشور، تسلط به این زبان نیاز نباشد. با این حال توجه داشته باشید عدم آشنایی به این زبان یکی از نخستین دلایل شکست دانشجویان خارجی دراین کشور است به ویژه در رشته های علوم انسانی و حقوق.

زبانی که در برخی کشور های جهان به آن تکلم می شود

بیش از ۲۶۰ میلیون نفر در پنج قاره به زبان فرانسوی صحبت می کنند. در حدود ۷۰ کشور در جهان زبان فرانسوی زبان رسمی یا یکی از زبان های رسمی است. در عین حال زبان خارجی ای است که پس از زبان انگلیسی بیشترین طرفدار را میان زبان آموزان دارد. فرانسه دارای بزرگترین شبکه موسسات فرهنگی خارج از این کشور است که در آن ها زبان فرانسوی به بیش از ۷۵۰۰۰۰ نفر در سال آموزش داده می شود.

زبان دیگر روابط بین الملل

زبان فرانسوی در عین حال زبان کار و زبان رسمی در سازمان ملل، اتحادیه اروپا، یونسکو، ناتو، کمیته بین المللی المپیک یا صلیب سرخ بین المللی است.

زبان فرهنگ

زبان فرانسوی، زبان بین المللی  تئاتر، هنرهای بصری، رقص، معماری، آشپزی، مد و… است. تسلط به زبان فرانسوی نه تنها یعنی دسترسی به نسخه اصلی مهم ترین متون ادبیات فرانسه و فرانسوی زبان بلکه یعنی دسترسی به سینما و ترانه های موسیقی. زبانی برای یادگیری زبان های دیگر. با یادگیری زبان فرانسوی می توانید به آسانی زبان های دیگر لاتینی را مثل اسپانیولی، ایتالیایی، پرتغالی یا حتی رومانیایی را بیاموزید.

 

 

زبان فرانسوی, اقامت در فرانسه , زبان فرانسه , زبان بین المللی  تئاتر , موفقیت تحصیلی در فرانسه, آموزش زبان فرانسه , برترین مرکز آموزش زبان فرانسوی , آموزشگاه زبان فرانسوی , آزمون زبان فرانسوی , یادگیری زبان فرانسوی